3 maanden is 13 weken ofwel 91 dagen! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu 3 maanden is 13 weken ofwel 91 dagen! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

3 maanden is 13 weken ofwel 91 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

18 April 2017 | Nederland, Goirle

Voor ons is het voorbij gevlogen, de 3 maanden zijn heel snel gegaan.
We hebben veel gezien, veel gedaan, veel nieuwe mensen ontmoet, een nieuwe wereld ontdekt die Afrika heet. Kortom we hebben er heel erg van genoten.

Elfduizendeenhonderdelf kilometers gereden. 11.111 km op (twee na dan maar dit staat zo leuk, toch!)
Deel 1 3200 km - eerste 3 weken naar Tarifa het begin van onze groepsreis.
Deel 2 4400 km - in Marokko gereden in 7 weken.
Deel 3 3500 km - door Spanje en Portugal de laatste 3 weken.
Op 53 verschillende plaatsen hebben we overnacht.
Gemiddeld hebben we 202 km op de 55 reisdagen gereden.

Wij gaan de boel ontdoen van Sahara-zand, alles weer wassen en poetsen. Teruglezen van de reisverslagen, foto's kijken en alles laten bezinken.
Ons buigen over waar we de mooiste fotoalbums kunnen laten maken en een keuze maken uit de duizenden foto's welke er zeker in moeten! (Schrik niet, we moeten keuzes maken uit de 8500 stuks)
Oh ja, de tuin, het onkruid tussen de tegels, familie en vrienden weer knuffelen, de belastingdienst wil ook nog iets van ons! De grote stapel post wegwerken en veel tijdschriften om te lezen.

Wat is het mooiste wat we hebben gezien of gedaan..........moeilijk, moeilijk, moeilijk om een keuze te maken. Maar de Sahara en de overnachting is de Berbertenten was zeker een belevenis. De zandstorm die we op een ander moment meemaakten was heel bijzonder! Wat is ons meegevallen? Het reizen met een groep. Waarschijnlijk ook door de groep-samenstelling. De meeste zaten er het zelfde in als wij "graag naar Marokko maar wel georganiseerd" iedereen in zijn waarde laten en vooral geen bingo's of spelletjes etc. etc. gewoon een prima groep!
Wat vonden we minder? De bedelende mensen, de kinderen in het bijzonder. Het is nooit genoeg en een druppel ...... etc etc.

We hebben veel reacties gekregen op ons reisdagboek er is veel meegelezen en meegeleefd. Dank je voor alle leuke en lieve reacties. Wij zijn heel en gezond weer thuis na een fantastische reis.

Verslag uit: Nederland, Goirle

Frans & Carry