Vertrek komt dichterbij! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Vertrek komt dichterbij! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Vertrek komt dichterbij!

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

03 Januari 2017 | Nederland, Goirle

Allereerst voor iedereen een mooi 2017. Vooral veel gezondheid voor ons allemaal en natuurlijk, in het kader van onze blog ook iedereen veel reisplezier.
Onze vertrekdatum hebben we vastgesteld.........dinsdag 17 januari.
De nieuwjaarsbijeenkomsten dan gehad en de 60e verjaardag van ons (schoon)zusje hebben we dan gevierd en dus willen we dan naar de zon. We hebben er zin in!

Alles is dan geregeld en afgewerkt (denken we), het Volmacht L8 formulier van de gemeente is eindelijk binnen om ons stemrecht voor de 2e Kamerverkiezingen te kunnen gebruiken. De vriezer is bijna leeg, de lijstjes met de laatste afspraken en visites zijn gemaakt. De things to do lijst is klaar. Kortom we hebben alles wat we kunnen/moeten regelen en organiseren wel onder controle.

Het eerste deel van de reis is uitgestippeld en in hoofdlijn ziet dat er als volgt uit;
Brussel-Bergen-Reims-Bourges-Limoges-Perigueux-Marmande-Pau. (Zie foto)
We zijn dan aan de grens met Spanje en hebben dan plm. 1300 km gereden. Een beetje afhankelijk van het weer kiezen we dan (of hebben dat onderweg al gedaan) hoe we door Spanje gaan om uiteindelijk op 6 februari op de camping Rio Jara te Tarifa ons te melden bij de NKC groep voor het welkomstdiner. De dag daarna varen we over naar Afrika om met daglicht de binnenkomst in MAROKKO te beleven.
Maar voor het zover is zijn we al 20 dagen onderweg en hebben jullie toch al wel enkele keren op de hoogte gebracht van onze belevenissen, reisroute en zo meer.

Wij gaan aan de slag met het strepen van de lijstjes de komende 14 dagen.
Tot de volgende notitie ;-)

Verslag uit: Nederland, Goirle

Frans & Carry