Kerkjes en kastelen. - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Kerkjes en kastelen. - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Kerkjes en kastelen.

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

15 Maart 2015 | Portugal, Lagos

En we kwamen uit bij de rotsen, sterker een camperplaats boven op de klippen. In de middag hebben we een prachtige wandeltocht gedaan over de rotsen, langs prachtige strandjes en genoten van de zee de zon en de mooie uitzichten van de okergele rotspartijen. Daarna zijn we in Silves aangeland slechts 15 km verder. Ook hier weer een mooie plaats met zoals veel plaatsen hier een oud kasteel, mooie kerkjes en het blijf prachtig weer. Hier komen s'middag veel ooievaars bij elkaar, we zien er 10 tallen laag vliegen en druk met takjes etc etc. Ook gebruik gemaakt van de wasserette om de hoek (moet ook af en toe gebeuren, toch!) Mooi en goed verzorgd en prima internet om de tijd door te komen.
Vandaag weer een stukje richting het uiterste puntje van Portugal. We verkennen Lagos vandaag. Een leuk stadje met mooie boulevard, een oude burcht, leuke jachthaven en mooie kerkjes. Morgen naar het zuidelijkste puntje Sagres.
Het weer is nog steeds heel mooi en erg aangenaam. Wel koelt het erg snel af aan het einde van de dag. Zo rond 17.00 uur (het is hier een uur vroeger dan in Nederland) is het ook in een keer voorbij. Maar we klagen niet hoor het is prima voor ons. We bereiden ons nu wel voor op 2 minderen dagen, de voorspellingen zijn 16/18 gr. Grrrrr. Ff doorbijten maar..........

• 15 Maart 2015 - 19:41

Dirk En Francien:

Dit is wel heel herkenbaar allemaal, maar dat is niet gek, als we er zelf ok geweest zijn.
    Wel super dat mooie weer. Die twee mindere dagen die nu gaan komen, daar komen jullie ook weer doorheen en als dan de zon weer gaat schijnen, ben je dat weer zo vergeten.
    En jehebteen kachel om je warm te houden.

Frans, naar de nozzel, om te kunnen tanken in Spanje en Portugal, hoef je niet meer te zoeken. Die hebben wij al een voor jullie.

We wachten weer op jullie nieuwe avonturen. Veel plezier en nog heel veel zon.

Dirk en Francien

• 15 Maart 2015 - 20:22

Femke:

Wauw!! Wat een gave foto's! Klinkt ook allemaal erg goed! Geniet lekker!
    Gr vanuit een somber en grijs Eindhoven

• 16 Maart 2015 - 17:04

Jeanne En Harrie.:

Ha die mannen.

Wat een fantastisch verslag. (erg professioneel!)
    Hebben veel bewondering voor alles wat jullie ondernemen. Wat knap dat je met een camper zomaar de klif op gaat rijden. Deed dat van z'n lang zal ze leven niet. Volgens mij was die klif ook te zien op de foto?
    Toch maar goed dat je verslagen maakt. Dit moois onthoud je toch niet in èèn vakantie.
    We denken dat wij die zon van jullie een paar dagen kunnen lenen want hier gaat de temperatuur ff omhoog. Geniet nog van alles en houd elkaar dan maar warm de komende dagen.
    Ooievaars zijn toch geen gevaar meer voor vrouwen op een zekere leeftijd?? haha
    Knuffels van ons.

• 16 Maart 2015 - 17:08

Jeanne :

Nog even een vraagje. Is een klif en een klip hetzelfde ding?

• 16 Maart 2015 - 18:16

Gaston En Corry:

Zo tehoren gaat alles nog naar wens, ja het weer oke moet je erbij nemen . Hier word het een paardagen ook goed 15 en 16 graden. Nog nieuws uit Goirle ja kwam vandaag uit gefietst op de Tilburgseweg politie brandweer en hoogwerker uit Tilburg. Stonden bij hof van Holland de eigenaressen was gevallen en kon niet via de trap omlaag en dus deze heissa om ze naar het ziekenhuis tebrengen. En weer diverse drugspanden ontruimt. dat was het z"on beetje . Lekker blijven genieten jullie doeeeeeeeeeeeeei. tot weder horen.

• 17 Maart 2015 - 14:01

Rian En Vandaag Sofie:

Hoihoi,
    Sofie wil meer foto's met jullie erop.
    Mooi daar he, wij weten ervan mee te praten. Nu op richting Lissabon.

• 18 Maart 2015 - 21:03

Riet Brouwers:

JULLIE HEBBEN AL VEEL GEZIEN EN VEEL GENOTEN HEEL FIJN .DE FOTO S ZIJN OOK HEEL MOOI PRACHTIGE GEBOUWEN GENIET ER VAN GR. RIET

• 20 Maart 2015 - 10:04

Monique De Theije:

Hoi Carry en Frans,

Ik heb net jullie verslagen zitten lezen. Lekker aan het genieten zo te lezen. Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan. Mooie foto's hoor. Heel veel plezier verder!
    groetjes Monique
Frans & Carry