De eerste dagen - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

10 Februari 2015 | Spanje, Sant Feliu de Guíxols

Yes we zijn in Spanje.
Onze reis is prima verlopen. Dwars door België, rammel, rammel alles staat nu op zijn plaats, (sorry Jean wat zijn jullie wegen slecht) midden door Frankrijk naar Spanje. Vooral heel mooi was het skigebied rondom Clermont Fd. Prachtig om te zien, veel zon, strak blauwe lucht en dan de sneeuw op de bergen. Ook indrukwekkend was het viaduct in Millau. Prachtig bouwwerk vanaf het uitzichtpunt maar ook het erover rijden. Vanaf dag 2 hebben we alleen maar zon gehad. Vandaag nog een klein stukje Frankrijk en een stukje Spanje gereden. We zitten nu plm. 50 km voor Barcelona op een mooie camperplaats, op 200 meter van het strand en de winkels. Genieten nu van het buitenzijn van de zon en de al best aangename temperatuur.

• 10 Februari 2015 - 17:33

Ineke:

Oef, ik kan mijn gevoelens van jaloezie nauwelijks onderdrukken. Zon! En aangename temperaturen!
    Het klinkt, als een goede en mooie reis van huis naar Spanje, nu even lekker uitrusten en genieten!
    Liefs, Ineke

• 10 Februari 2015 - 19:17

Dirk En Francien:

De jaloezie komt meteen weer terug. Dicht bij zee, strak blauwe lucht en zon. De beste vitamine voor geluk. Geniet maar lekker samen

• 10 Februari 2015 - 19:54

Jos En Leonie:

Zo, da's met de turbo erop door het Europese land lijkt me !
    Mooi gedaan en (inderdaad) mooie route via Milau. Ik ken het stuk en het rijdt daar best prettig, al is het een kolere-eind naar de Spaanse grens.

Ik sluit me - in druilerig Oisterwijk - aan bij de gevoelens van jaloezie van de anderen die gereageerd hebben. Maar ja: eigen schuld, hadden we maar anders moeten plannen, toch ?

Geniet ervan, niet alleen van de volledige Spaanse kustlijn, maar ook van wat daarna komt.

Veel plezier.

• 10 Februari 2015 - 20:55

Rian:

Hoihoi,
    Die brug kennen wij toen hij nog in aanbouw was. Ja, hij ziet er indrukwekkend uit.
    Goed gedaan jullie die eerste dagen. Nu richting Barcelona en dat wordt ook leuk.
    Groetjes van Rian en Joep

• 10 Februari 2015 - 21:09

Monique:

Mooi dat alles zo vlot is gegaan! En wat fijn dat jullie zulk mooi weer hebben. Niet alleen door België en Frankrijk gesjeesd, maar ook nog dingen bekijken en genieten van de mooie omgeving. Fijn, hoor!
    By the way: snappen jullie nu waarom wij skiën zo heerlijk vinden?
    Nou, ga nu maar rustig aan doen, want anders zien we jullie over drie weken al weer terug!

• 10 Februari 2015 - 23:08

Rian:

Jeetje, dat klinkt goed!

• 11 Februari 2015 - 10:03

Heleen:

Dat klinkt allemaal goed. Niet te snel he? Dan zijn jullie zo weer terug! Rij voorzichtig en geniet van het luxe leventje. Ben nu al benieuwd naar de foto's.
    groetjes, Heleen

• 11 Februari 2015 - 10:36

Gaston:

Zo dat gaat goed, mooi vakantie plaatsje .Ben er zelf nooit geweest maar mijn broer flor wel. Het gaat jullie goed. Gr Gaston en Corry.

• 11 Februari 2015 - 11:28

Simone:

Mooi dat jullie zo veel kilometers hebben kunnen rijden de eerste 2 dagen . Nu even pauze en dan sighseeing in Barcelona . Ik hoorde gisteren op de TV dat de Sagra Familia eindelijk voltooid is .Ze hebben geweten dat Carry en Frans op komst zijn .

Wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen .
    Groetjes
    Simone en Jean

• 11 Februari 2015 - 18:02

Gaston:

O ja nog een tip als je naar Barcelona gaat let goed op je spullen in de Metro en op de Rambla. Hier zijn heel veel zakkenrollers eigenlijk overal in Barcelona. Gaston

• 11 Februari 2015 - 19:35

Janneke:

Veel plezier en geniet van jullie luxe vijf sterren verblijf!
Frans & Carry

Actief sinds 14 Jan. 2015