Voorbereiding - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

14 Januari 2015 | Nederland, Goirle

Zoals de meeste al wel weten zijn wij nu officieel "met grote vakantie" en onze eerste reis gaat naar Spanje en Portugal.
In 2005 hebben wij onze belevenissen van de Zuid Afrika reis gedeeld met familie en vrienden via "waarbenjenu.nl" en dat
werd toen erg gewaardeerd. Nu we hebben bedacht misschien wel 2 maanden weg te blijven is er blijkbaar weer een behoefte om te weten waar we zijn en wat we evt beleven ;-). Wij willen beslist NIETS op FACEBOOK plaatsen of lezen en vinden een groeps-watsapp ook niet handig dus hebben dat gekozen om het weer op deze manier te doen.

Onze voorbereidingen zijn begonnen, de camper is geleverd, het inrichten is in volle gang. We gaan nog een paar keer proefrijden en proefslapen om te ervaren of het allemaal oké is.

De vertrek datum is nog niet gepland maar zal met plm 1 maand zijn! We laten dat weten.

• 15 Januari 2015 - 09:00

Rian:

Goed idee om deze site weer te gebruiken.
    Succes met de voorbereidingen

• 15 Januari 2015 - 13:46

Francien:

Dit gaat echt spannend worden. Twee maanden reizen door Frankrijk, Spanje en Portugal.
    Heel veel succes en plezier met de voorbereiding.

• 15 Januari 2015 - 15:15

Simone:

Wij kijken uit naar het eerste bericht om zo jullie belevenissen te volgen . Hopelijk sturen jullie veel mooie
    zonnige foto's zodat Jean nog meer goesting krijgt om te vertrekken .

• 15 Januari 2015 - 17:07

Annekevanbeers:

Wouw leuk willen alles weten heel veel plezier en leuk dat we het kunnen volgen

• 15 Januari 2015 - 23:40

Monique:

Wat een heerlijk gevoel moet het zijn om nu zo'n mooie reis te kunnen gaan maken! Ik kijk uit naar jullie verslagen en foto's. En wat zal ik jullie missen!

• 16 Januari 2015 - 00:57

Diny Van Gool:

Hallo Frans en Carry,
    Goed idee, dan reis ik ook een beetje met jullie mee en zie ik misschien nog wel plekjes waar ik met Rien geweest ben.
    Liefs Diny en succes met de voorbereidingen die zeker zo leuk zullen zijn als de reis.

• 28 Februari 2015 - 20:27

Helen Van Gool:

Erg leuk, wat een goed Idee. Ik ga elke week kijken waar jullie zitten en wat jullie beleven. Lieve groeten van Helen en Familie.
Frans & Carry

Actief sinds 14 Jan. 2015