Klaar voor vertrek. - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek. - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek.

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

06 Februari 2015 | Nederland, Goirle

Wij zijn er klaar voor!
Alle kastjes zijn vol. Morgen de laatste dingen nog zoals de koelkast. Het huis nog even aan kant!!
De route is in grote lijnen bekend (zie foto) en we vertrekken a.s. zondag. We kiezen voor zondag omdat dit een uitgelezen dag is om kilometers te maken, geen vrachtverkeer dus lekker rijden zo op de eerste vakantiedag. Het is de bedoeling om in een rap tempo naar zuid Frankrijk / noord Spanje te rijden.

We houden jullie op de hoogte.

• 07 Februari 2015 - 10:35

Gaston En Corry:

Wij wensen jullie een hele fijne reis, in een goede gezondheid en geluk . Maak er wat van. De heilige Kristoffel reist met jullie mee.

• 07 Februari 2015 - 15:32

Monique:

Ik wens jullie een heel goede reis, een heel fijne vakantie en een heel mooie tijd, samen!

• 07 Februari 2015 - 15:47

Diny:

Hallo,

Ook ik wens jullie een fantastische reis. Met zo"n geweldig luxe camper moet dat zeker lukken.

Ik zal jullie met alle plezier blijven volgen. Maak er iets moois van. Geen van beide hoeft meer aan werken te denken. Wat een zaligheid moet dat zijn. 6-7-8 weken maakt niets meer uit. Super!!!!.

Veel liefs Diny.

• 07 Februari 2015 - 19:58

Servaas En Ineke:

Op naar het zuiden, zonder agenda's, zonder horloge en zonder verplichtingen. Wauw, wat een luxe!
    Lekker genieten; wij genieten gewoon mee en hopen jullie straks met de mooiste verhalen weer terug te zien. Pas goed op elkaar en go.......................
    Met veel liefs van ons, Servaas en Ineke

• 07 Februari 2015 - 22:22

Harrie En Jeanne:

Zo, eindelijk worden jullie dromen waar. Niet meer verplicht werken, een supperdeluxe camper onder jullie kont en gaan waar de wind je heen brengt. Het is jullie van harte gegund en we hopen nog veel nieuws te horen en mee te beleven. Wij blijven hier wel achter in de kou. Geniet van alles en zeker van elkaar.
    Dikke kus van je familie.

• 07 Februari 2015 - 23:08

Manon:

Hee lieverds, geniet van elkaar en van de prachtige tijd. Welverdiend! We gaan jullie volgen. Goed uitkijken en gezond weer terug.
    Xx
    Manon&Erwin

• 08 Februari 2015 - 10:43

Dorry:

Het grote genieten is gestart. Wij wensen jullie heel veel plezier en mooie momenten (en volgen hier op afstand).
    Liefs van Ad en Dorry

• 08 Februari 2015 - 11:41

Rian:

Een fijne en veilige reis toegewenst. Geniet er van! Xx

• 08 Februari 2015 - 19:25

Liesbeth:

Zo, de eerste (en misschien wel de laatste) lange rit inmiddels achter de rug?! We wensen jullie nog heel veel veilige en gezellige kilometers toe. Geniet van alles wat je tegenkomt! Wij kijken met plezier uit naar jullie berichtjes.
    Liefs xxx

• 08 Februari 2015 - 22:25

Dirk En Francien:

Eindelijk, vanmorgen 8.30 uur, was het zo ver. Op naar het zuiden.
    Zon, zee en allerlei andere mooie beziens waardigheden.
    Nergens meer aan denken, alleen genieten.
    Heel veel veilige kilometers en heel veel plezier.
    Geniet van elkaar en van alles wat op jullie pad komt.
    Groetjes Ons

• 17 Februari 2015 - 16:30

Toon En Tiny:

Hallo Frans en Carry vandaag hebben wij jullie site bezocht en bekeken We zagen dat jullie al vertrokken zijn
    maar wij wisten niet precies wanneer.Wij vonden het leuk iets van jullie te horen zodat we nu alles kunnen volgen.Wij wensen jullie een hele fijne vakantie met mooi weeren vele bezienswaardigheden.Veel plezier
    Groetjes Toon & Tiny
Frans & Carry