Dag 13! - Reisverslag uit Huércal-Overa, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Dag 13! - Reisverslag uit Huércal-Overa, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Dag 13!

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

29 Januari 2017 | Spanje, Huércal-Overa

Donderdag 26 jan.
De dag begon stralend, de zon laat zich alweer zien en de korte broeken (3/4) komen te voorschijn. Eerst wat shoppen voor de inwendige mens en dan een wandeling (10km) langs de boulevard. In de loop van de middag trekt de zon zich steeds vaker terug maar de temperatuur blijft goed 18/19 gr. Gelukkig hebben we de erwtensoep uit de greenbag al op in de eerste dagen toen het nog koud was! Vandaag weer een reisdag en gaan we een stukje verder naar het zuiden.
Vrijdag 27 jan.
Na 2 dagen Campello weer tijd om verder te gaan. We rijden met Wal en Annelies langs een hele mooi kustweg. Zij kennen na 12 jaar waarvan een paar maanden per jaar in Spanje de plaatsjes en plekjes als geen ander, we leren steeds weer bij! We staan vandaag aan het strand bij Camino del Carrabassi (St pola). Een mooie plaats met prachtige uitzicht op de kustlijn en de zee. Laat in de middag zien we prachtige luchten en zowaar een dubbele regenboog.
Zaterdag 28 jan. (Dag 12)
We nemen afscheid van onze gezellige Goolse meense en zetten de reis voort naar het zuiden. Het weer gaat vooruit, beetje bij beetje steeds een beetje warmer. Ook vandaag weer mooi zonnig en langs de kust is er veel moois te zien. We staan vandaag in La Azohia. We zijn op tijd dus kunnen we nog volop genieten van een wandeling en vooral van de zon ondanks een stevig windje. Maar achter de camper tikken we toch een 20gr af! (erg hè!)
Zondag 29 jan.
Vandaag reizen we weer wat verder. Het weer is wat minder, bewolkt en de zon laat zich af en toe maar zien. Het landschap veranderd stil aan zuidelijker. Het is kaler en uitgestrekt als we vandaag wat van de kust af rijden anders dan aan de kust. We komen op de cp Huercal-Overa. Mooie plaats om te staan en ook niet zo vol als aan de kust met de overwinteraars. Vanmiddag weer een wandeling om de stad te verkennen gemaakt. Mooi wandelweer en 18gr.
Frans & Carry

Actief sinds 14 Jan. 2015