1800 km van huis. - Reisverslag uit Amposta, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu 1800 km van huis. - Reisverslag uit Amposta, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

1800 km van huis.

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

21 Januari 2017 | Spanje, Amposta

Dag 1 en 2 waren twee lange "zit" dagen, kilometers maken en zitten...... Het positieve was, mooi zonnig weer, temperatuur zo rond de nul graden, prachtige landschappen gezien met sneeuw, douw en rijp! De eerste dag tot Auxerre 559 km, dag twee tot Bedarieux 614 km gereden. Voor de derde dag wilde wat minder km's om toch maar eens even wat frisse lucht te krijgen en de beentjes te strekken. Al snel bij de Spaanse grens s'morgens en gestopt een 100 km voor Barcelona. (St Feliude 277km) vandaag aangenaam ook weer mooi weer. Bij aankomst op de CP (lees CamperPlaats) toch een aangename 14 Gr. En een wandeling het stadje in in de zon is goed te doen met een vestje aan.
Maar de volgende dag (vrijdag) was het "op" of wel regen, regen en nog eens regen. We hadden de depressie natuurlijk ook wel gezien bij het nieuws maar je denkt of hoopt dat wij er langs rijden (hihi) niet dus. Om een lang verhaal kort te maken....... we hebben 24 uur regen gehad en niet zomaar regen. Enorme buien gepaard met wind. We zijn dus maar wat verder gereden dan we aanvankelijk hadden gepland maar een terrasje op de Rambla zat er ook niet in met dit weer. We strijken neer in Amposta in het natuurreservaat Delta. We kennen dit nog van twee jaar geleden toen we hier met mooi weer
Frans & Carry

Actief sinds 14 Jan. 2015