10 weken ;-) ;-) zijn zooooooo voorbij! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu 10 weken ;-) ;-) zijn zooooooo voorbij! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

10 weken ;-) ;-) zijn zooooooo voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

18 April 2015 | Nederland, Goirle

En het waren fantastische weken.......
ze zijn voorbij gevlogen .......
we hebben heel veel gezien......
veel mensen ontmoet en gesproken.......
vrienden opgezocht, ............
genoten van de landen en genoten van zon en zee en zon en de zon en de zon.

We hebben zoveel gezien en beleeft dat we blij zijn met de 1350 foto's en ons dagboek om alles nog eens rustig te herbeleven. Gelukkig maar dat we nog kunnen nakijken, nalezen, nagenieten van alles.

We hebben 7750 km gereden in totaal, (3300 in Spanje&1500 in Portugal),
68 overnachtingen op 53 verschillende plaatsen,
350 km gefietst (met een half gebroken ketting).

Het was voor ons ook leuk om het dagboek "waarbenjijnu.nu" bij te houden, foto's te plaatsen en het met jullie te delen. Dank aan iedereen voor het lezen en de vele reacties op het dagboek en via de mails en apps. Leuk dat jullie het "leuk" vonden om ons op die manier te volgen.

Wij gaan aan de slag met, ...................de camper wassen, een grote berg was (ondanks dat we toch regelmatig de was hebben gedaan in een wasserette), de tuin weer op orde brengen, de fiets naar de fietsenmaker, naar de kapper, bijpraten met familie en vrienden en dan de volgend trip weer voorbereiden.
Kortom weer even genoeg te doen!

Wie weet tot een volgende keer.

• 18 April 2015 - 15:01

Heleen:

Fijn dat jullie heel weer thuis zijn en het zo naar de zin hadden.
    Het zal even wennen zijn. Maar de Hema en hagelslag op je brood heeft ook wel weer wat. Tot gauw.

• 18 April 2015 - 15:26

Jeanne En Harrie:

Lieve mensen.

WELKOM THUIS.

Wat fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn op jullie stekkie. Jammer dat er meteen weer zoveel werk ligt te wachten. Maar ja, anders leer je dat ook maar af.
    Valt het wel mee nu je de aow leeftijd bereikt hebt?
    Hopen jullie over niet al te lange tijd te zien. Wij zijn nog steeds niet op de camping omdat er een en ander niet helemaal volgens de regeltjes ging met mijn gezondheid. Gaat nu weer beter dus zullen we wel snel de sleurhut wegbrengen.
    Groetjes en tot dan.
    Liefs Jeanne

• 18 April 2015 - 16:48

Monique:

Welkom thuis! Dat zal weer erg wennen zijn.
    Wij Zijn net een boord gegaan voor de vlucht naar Barcelona.
    Over ruim een week bijpraten!?

• 18 April 2015 - 17:27

Gaston En Corry:

Fijn, weer heel goed thuis gekomen lees ik. Ja de tuin en de camper en de rest komt allemaal wel weer goed, je hoeft niet tehaasten niemand moet gaan werken dus alles op je gemakje en over een week is alles weer verleden tijd.

• 18 April 2015 - 22:19

Femke Floris:

Het is inderdaad voorbij gevlogen! Maar Juul is ook alweer bijna 11 weken! Time flies when you're having fun!
    En vergeet ook niet een mooi album te maken van al die foto's! Zal me een werkje worden :-)
    Veel plezier met nagenieten!

• 18 April 2015 - 23:53

Riet Brouwers:

FIJN DAT JE WEER HEEL GOED BENT AANGEKOMEN BEL WEL EEN KEER OM AFTESPREKEN OM TE KOMEN GR. RIET

• 19 April 2015 - 13:09

Nelly Kuijsten:

Welkom thuis! en.. nog lekker nagenieten.
    gr. Nelly
Frans & Carry