We gaan......... - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu We gaan......... - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

We gaan.........

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

23 Februari 2017 | Marokko, Marrakesh

Vanmiddag om 14.00 uur kwam het bericht dat de route over de Hoge Atlas en omlaag naar de Soussvlakte goed te doen is. Er is nog wel sneeuw maar niet op de P203 weg. De weg is smal maar goed onderhouden, dus volgens Sies is het goed te doen. Hij heeft vandaag de rit gereden en overnacht ergens om morgen weer de volgende rit voor te bereiden.
We gaan er dus voor!
We worden door de assistent gevraagd om morgen na 12.00 uur met Sies te bellen en we horen dan van hem of we in het dal linksaf of rechtsaf gaan. Links af naar de camping in Taliouine of naar recht naar Taroudant. Morgen om half 8 is de bakker al geweest en iedereen zal zeker op tijd aan de dag gaan beginnen. Jullie lezen hoe het ons vergaat.
Vandaag weer volop genoten van het mooie, zonnige, rustige en warme dag.

Oh ja,.........het is goed gekomen met het L8 volmachtformulier om voor ons te laten stemmen. Het formulier is binnen. Het heeft wat energie en tijd gekost maar het is niet voor niets geweest. Nu nog uitvinden op wie we laten stemmen #veelkeuze #moeilijkdezekeer #stratechischstemmen?

Verslag uit: Marokko, Marrakesh

Frans & Carry