Het gaat nu echt beginnen!!!! - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Het gaat nu echt beginnen!!!! - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Het gaat nu echt beginnen!!!!

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

06 Februari 2017 | Spanje, Tarifa

Zondag 5 febr.
Vannacht een flinke regenbui gehad, uit bed om het dakluik dicht te doen! Gezien de plassen op het terrein hebben we het niet gedroomd. De politie kwam al weer vroeg langsrijden. Vast een inventarisatie van wie nog teruggekomen is. We stonden overigens niet met zo heel vele vannacht. Een zonnige dag met wel veel wind.
We rijden langs de kust en zien al van ver de "rots" van Gibraltar liggen. Net voorbij komen op de cp Linea bij het voetbalstadion waar s' avonds ook nog een spannende wedstrijd wordt gespeeld horen we.
Maandag 6 febr.
Voor ons gevoel gaat het nu een beetje beginnen, DE Marokko reis. Nog even LPG tanken, langs de Lidl voor de laatste boodschappen en we melden ons op camping Rio Jara in Tarifa. We worden hartelijk ontvangen en door de Sies en Mieke (de reisleiding) en maken met iedereen even een praatje. Om 16.00 uur is het "bijpraten" met een welkomstborrel. De laatste formulieren om nog in te vullen voor de douane, de tickets voor de boot 3 stuks wij ieder een en ook de camper heeft zijn eigen ticket! Vanavond zitten we aan een gezamenlijk diner en morgenvroeg voor 10.00 uur vertrekken we van de camping naar de haven! Om 12.00 uur varen we over en dan zetten we ook de klok 1 uur TERUG!
Voor de statistieken; we hebben tot nu 3200 km gereden, 1100 muzieknummers onder het rijden geluisterd, zijn 21 dagen onderweg en de lucht is strak blauw met de zon hoog aan de hemel.

Verslag uit: Spanje, Tarifa

Frans & Carry