We hebben ZON☀️ - Reisverslag uit el Campello, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu We hebben ZON☀️ - Reisverslag uit el Campello, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

We hebben ZON☀️

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

25 Januari 2017 | Spanje, el Campello

Zondag 22 jan. Vetrokken met mooi weer, het klaart op, het is lichter! Maar in de middag verrassen ze ons toch nog.......we zijn nog op zoek naar LPG waar je in de stomende regen zomaar weer voorbij rijdt als je hem dan eindelijk hebt gevonden. Grrr. Het blijft maar regenen we we komen aan in Simat. Daar ontmoeten we Goirlese Annelies en Wal die we 2 jaar geleden op onze rondreis hier in de buurt hebben leren kennen. Ze zijn al wat langer onderweg en vertellen ons dat zij al 5 dagen aaneengesloten regen, storm, sneeuw en hagel hebben gehad (hebben wij het er toch nog goed afgebracht) gezellige koffiegedronken en geborreld en samen verlaten we op maandag 23 jan. de modderpoel in Simat en rijden een mooie kustroute naar Xabia. We zien onderweg veel wateroverlast, wegen die zijn afgesloten, speeltuintjes die onder staan, huizen die beschadigd zijn. Kortom er is in deze regio heel veel schade door het weer. s'middag nog wat rondgewandeld en aan de zee en ook hier in Xabia zien we dat de zee nog met zijn golven tegen de boulevard komen ondanks de zandbergen die ze extra hebben aangebracht om het water tegen te houden.
Dinsdag 24 jan. Annelies is vandaag jarig en we versieren hun camper met een vrolijke guirlande. Vandaag prachtig weer, het is genieten. De zon hoog aan de hemel en erg aangenaam weer en een mooi lange wandeling gemaakt die we afsluiten met een lekker etentje bij de plaatselijke chinees.
Woensdag 25 jan. Wat een stralende dag, de lucht is blauw, de zee is blauw en zo maar 18 r in de ochtend. We rijden weer een mooie kustroute. We winkelen bij de Mendosa, een winkel met Nederlandse dingen en ook Nederlanders die daar bv de haringen staan schoon te maken. Hier verkopen ze bv peperkoek en hagelslag. We gaan verder langs de kust en komen uit op de cp el Campello. Heerlijk weer #zon #20 gr hiervoor zijn we gekomen, toch! ;)
Frans & Carry

Actief sinds 14 Jan. 2015