Niets vergeten?????? - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Niets vergeten?????? - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Niets vergeten??????

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

16 Januari 2017 | Nederland, Goirle

We gaan ervan uit dat we aan alles hebben gedacht, alles mee hebben, alles hebben geregeld enz. enz. We zijn gepakt!

We kregen wat vragen over de mail die automatisch naar de lezers gaat die in de mailinglijst staan. Je ziet daar een klein stukje tekst staan (blauw van kleur).......als je op de tekst klikt kom je automatisch op de "waar ben je nu" site en kun je het hele verhaal lezen (zie afbeelding hieronder)
Onze excuses voor het dubbel versturen van het vorige bericht......moet er toch weer even inkomen hoe het allemaal werkt!

We hebben de afgelopen dagen veel van de familie en vrienden nog gezien, gesproken, gezoend, geknuffeld, lieve en goede wensen gekregen, veel appjes en telefoontjes, leuke kaarten, prachtige kadootjes, terrasjes envelopje, tas met watgajezekermissen dingen, mand met lekkernijen, Hestia likeur en jammetje, kortom we zijn verwend en gaan met een goed gevoel op weg. De laatste was zit in de machine, nu nog even aan de allerkleinste van de familie een flitsbezoek brengen, (Noudje van nu net 4 weken zal het hardst gegroeid zijn als we terug zijn ;-)!

We zijn er klaar voor. Vanavond lekker relaxen en morgen uitgerust op weg (niet te vroeg want dan staan we toch maar in de file) we gaan jullie op de hoogte houden. Doei doei.

Verslag uit: Nederland, Goirle

Frans & Carry