De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen!

Door: F&C

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

14 December 2016 | Nederland, Goirle

De reis naar Marokko komt dichterbij. We hebben de NKC kennis- en informatiebijeenkomst gehad in Beekbergen, de nodige formulieren bijeengezocht en ingevuld, de inentingen gekregen bij de GG-GD en al heel veel gelezen over Marokko.
Wij gaan proberen om met enige regelmaat dit dagboek aan te vullen om jullie op de hoogte te houden van onze reis.
Onze vertrekdatum is rondom 18 januari 2017! Een beetje afhankelijk van het weer gaan we op weg. (Bij vorst of sneeuw wijken we misschien wat af van deze datum) In de week na pasen hebben we gepland om weer thuis de komen. We zijn dan 3 maanden onderweg!

We geven jullie komende weken nog inzicht in ons reisschema naar en in Marokko zodat je een beetje zou kunnen volgen waar we ons bevinden in de eerste maanden van 2017. Niemand moet zich verplicht voelen om mee te lezen op dit dagboek. Je kunt jezelf makkelijk uit de mailinglijst verwijden en e.v.t. andere geïnteresseerde toe (laten) voegen.
Reageren op ons reisverslag is niet mogelijk maar je kunt ons altijd een mailtje of app-je sturen, gezellig!

Eerst nog aan de slag met de kerstdagen, oud en nieuw de nieuwjaarsbijeenkomsten, de vele afspraken en visites die nog in de agenda staan #gezellig en daar tussen in......................gaan we de camper in orde maken, inpakken, beslissen wat we wel en niet meenemen, de route bepalen hoe (welke route) we naar het zuiden nemen. Kortom nog genoeg te doen!

Fijne feestdagen allemaal.

Verslag uit: Nederland, Goirle