Valencia - Reisverslag uit Santa Pola, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Valencia - Reisverslag uit Santa Pola, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Valencia

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

24 Februari 2015 | Spanje, Santa Pola

Valencia en een storing
Na een bewolkte dag kwam er een zwaaaaar bewolkte dag en vooral koud (maar 9/10gr). De dikste trui kwam onder uit de kast! Gelukkig volgde er toen weer z'n stralende dag perfect om Valencia te bezoeken. Vanaf de camperplaats via een mooi fietspad langs het strand ruim 10 km fietsen naar het oude centrum van Valencia. Een compact centrum met veel mooie gebouwen. Ook de markthal waar veel bedrijvigheid heerst en veel mensen hun dagelijkse boodschappen doen was leuk om te bezoeken.
Na Valencia zijn we weer een klein stukje zuidelijker gereden in de richting van Allicante waar we twee dagen hebben gewandeld langs de boulevard en weer genoten van zon en zee. Op maandag weer een stukje gezakt (50km maar) en genoten van de eerste korte broeken dag van een dikke 20gr.
Al enkele dagen problemen gehad om een verslag te plaatsen op de site. Sorry voor de vertraging.

• 24 Februari 2015 - 19:37

Corry En Gaston:

Ik lees dat het allemaal goed gaat wel eens een slechte dag er tussen ja dat kan. Hier is het koud en guur. Kijk als je dan weer in de korte broek lekker kunt fietsen is dat ook weer gouw vergeten. En wat vind Frans van zijn nieuwe merk Camper.? Nou het gaat jullie goed en tot weder horen.

• 24 Februari 2015 - 20:17

Frans En Carry:

Met dank aan Joop voor de plaatsing.. Altijd fijn om een back-up te hebben. ;-)

• 24 Februari 2015 - 20:52

Diny:

Wat fijn om te horen dat jullie zo lekker genieten. Het weer zal in ieder geval beter zijn dan hier.
    Hoe bevalt de nieuwe camper?
    Ik wens jullie nog fijne weken en genieten maar.
    Liefs Diny.

• 24 Februari 2015 - 21:29

Simone:

Hier nog wat nieuws van het thuisfront.
    We hebben een mail gehad van Lynne.Keith heeft zijn tweede chemo gehad vorig week donderdag;nu twee weken medicatie, dan een week niets en als dan zijn bloed goed is zal hij zo
    rond de derde week van maart zijn derde chemo krijgen . Hij heeft niet veel last,alleen tintelingen in handen en voeten .Wij bellen volgende week nog met Lynne en dan horen we nog wat meer nieuws.
    Ook gebeld met Greet .Ze is hun trip naar het zuiden aan het voor bereiden .Al wat opzoekwerk gedaan en de vertrekdatum ligt vast eind april , begin mei . Ze hebben afgesproken met Duitse kennissen om elkaar te ontmoeten in Mojacar ergens in Mei . Ze komen nog langs hier bij ons om nog eens bij te praten .
    Jean heeft gedaan met klussen aan de camper ,de stopcontacten zijn geplaatst en de garage is in orde .
    We gaan een weekje naar de Beneden Rijn voordat we naar de Vlaamse klassiekers gaan. Hopelijk is het weer dan iets beter .Afwachten maar .
    Groetjes Jean en Simone

• 25 Februari 2015 - 09:22

Dirk En Francien:

Wat heerlijk dat het steeds beter weer wordt. Dan ziet het er allemaal nog mooier uit.
    Geweldig toch zo helemaal langs die kust van Spanje. Geniet van alles wat je ziet en van elkaar en de camper natuurlijk.
    Wel een super luxe om zo te kunnen reizen

• 25 Februari 2015 - 10:02

Monique:

Het is jullie vakantie, dus jullie moeten kunnen genieten. Geen gestress dat een berichtje even op zich moet laten wachten! Geen probleem!
    Zo'n slecht dagje tussendoor betekent dat je des te meer geniet van de mooie dagen. Toch??? Heerlijk! Ik zie het al helemaal voor me hoe jullie daar aan het rondstruinen zijn. Hartstikke mooi!

• 25 Februari 2015 - 16:39

Jeanne En Harrie.:

Ja, das nou toch iets. Je maakt je toch zeker niet druk als je ff geen tijd hebt om te mailen. Je hebt vakantie en dat wil toch meestal zeggen, doen waar je zin in en tijd voor hebt en niets moet???
    Nou dat niets doen is bij jullie ook nog niet echt uitgevonden. Ik lees nog steeds niet dat jullie languit in het zand liggen te staren naar de blauwe lucht.
    Och Carry had ook al zoveel voorbereid en de plannen waren al zo uitgewerkt dat het allemaal toch wel een plekje moet krijgen.
    Mooie wandelweg over de boulevard in Alicante? Moet wel een werk geweest zijn om al die mozaïekjes te leggen.. Staan daar nog steeds zoveel zwarte mensen met hun Afrikaanse "kunst"? Niet te veel kopen hoor, bijna allemaal nep.
    Och nep kan ook wel leuk zijn.
    Geniet ervan.
    Jullie krijgen de groeten van Hennie en Jo en Fer en Wilhelmien. Ze waren hier vorig weekend. Ik heb voor ze gekookt. Lieve groeten ook van ons en tot horens.

• 25 Februari 2015 - 23:54

Servaas En Ineke:

Oef, op vakantie en 'n keer 'n trui. Och, hier bij hard werken buiten, dus kettingzagen, hout sjouwen, gaat de trui uit en worden mouwen opgestroopt bij 8 tot 9 graden.
    Maar we lezen wel dat jullie heel mooie plekjes aan doen. Valencia 'n fantastische stad en in die omgeving ligt nog meer moois. Jullie hebben ''tijd zat'' begrijpen wij, nou doe rustig aan, de lente moet hier toch nog beginnen. Crocussen komen voorzichtig boven de grond maar durven hun bloempjes nog niet open te doen zolang het hier ''de donkere dagen voor Kerstmis'' zijn. Tja, te weinig zon om over hemelwater maar helemaal niet te praten. Ben bezig met een brief voor donateurs van een appelboom van €25,-. De donateurs kunnen vijf of zes jaar een x-kilo gratis appelen komen halen. Moet nog even wat uitrekenen, maar zodra de brief klaar is, mail ik 'm. Boomgaard moet over twaalf dagen ''bouwrijp'' zijn. Nog een hele klus maar het gaat lukken.
    Geniet voorlopig nog van al het Spaanse moois. En ''straks'' gezond weer terug.
    hartelijke groet Servaas en Ineke
Frans & Carry