Barcelona - Reisverslag uit Ascó, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu Barcelona - Reisverslag uit Ascó, Spanje van Frans & Carry Gool-Floris - WaarBenJij.nu

Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Frans & Carry

14 Februari 2015 | Spanje, Ascó

Heerlijk genoten van de eerste dagen Spaanse lucht en zon. Mooi weer, veel zon en stak blauwe lucht. (De temperatuur is toch zeker elke dag minimaal 15 gr.)Gewandeld en een mooie fietstocht gemaakt in de richting van Gerona. Ja voor Spaanse begrippen een heus fietspad geheel autovrij, heerlijk gefietst! Donderdag zijn we verder gereden naar Sitges 40 km voorbij Barcelona. Hier is een treinstation en van hieruit kunnen we gemakkelijk naar Barcelona. Vrijdag waren we in iets meer dan een half uur per trein midden in de stad. Weer z'n stralende dag om deze wereldstad weer eens te bezoeken. Het was alweer 12 jaar geleden dat we hier waren geweest. Heel veel gewandeld, heel veel gezien, heel veel mensen, heel veel zon, kortom weer een prachtige dag! Vandaag zijn we naar Torredembarra geweest en hebben "camping Clara" bezocht. Een camping waar Frans in de 70tiger jaren vaak heeft gekampeerd met Diny (zusje van Frans), haar man Rien en hun kinderen. Rosa de eigenaresse uit die tijd kwam snel nog even kijken wie er nu was uit Ollanda!

• 14 Februari 2015 - 19:46

Lonneke:

Oh wat leuk!! Kende Rosa ome Frans nog?
    Pap en mam zijn daar een aantal jaren geleden ook nog eens geweest. Ze hadden toen foto's van vroeger meegenomen en Antonio (geloof ik) weer opgezocht. Leuk hoor!
    Geniet maar lekker verder.
    Groetjes uit ballefruttersgat

• 14 Februari 2015 - 19:53

Lonneke:

Oh nee, antonio werkte op de camping en was onze oppas geloof ik. Ancelmo en Rosa waren de eigenaren toch?

• 14 Februari 2015 - 19:59

Rian:

Het blijft altijd leuk om Barcelona te bezoeken. Nu weer verder naar een andere wereldstad, maakt niet uit groot of klein.

• 14 Februari 2015 - 20:23

Dirk En Francien :

Wat leuk om een herinnering op te halen en dat dan blijkt dat die camping er ook nog is.
    Heerlijk dat het mooi weer is en dat jullie zo genieten en dan te weten dat er nog veel meer komt om van te genieten.
    Veel plezier en reis genot.

• 14 Februari 2015 - 20:54

Riet Brouwers:

hoi Frans en Carry

fijn dat alles goed gegaan is ik blijf het volgen nog hele fijne vakantie gr. riet

• 14 Februari 2015 - 22:50

Diny:

Frans en Carryhallo,

Wat leuk dat jullie in Torredembarra zijn geweest. Leefde Rosa nog? Ben nou toch wel een beetje jaloers hoor. Al die leuke herinneringen.

Geniet ervan en tot snel weer.

Liefs Diny.

• 15 Februari 2015 - 09:11

Jos En Leonie:

Het is duidelijk: jullie hebben het goed naar je zin en trekken een lange (carnavals)neus naar ons thuisblijvers ! En gelijk hebben jullie.
    Geniet van waar je bent en van alles wat je tegenkomt.
    Torredembara, daar zijn we in 2013 nog geweest: de Spaanse vakantiekust in optima forma. Dat moet je ook meemaken.
    Ben benieuwd waar je nu weer terecht komt.

• 15 Februari 2015 - 10:44

Jeanne En Harrie:

Hola Signorra et Signoritta.
    Que tal? Ja, dat klinkt wel Spaans, maar dat is dan ook een van de weinige dingen die we nog kennen uit onze spaanse tijd. Haha.
    Mooie foto's, jongens. Ben toch benieuwd wanneer die sagrada eindelijk eens af komt. Volgens ons zal dat wel nooit gebeuren want dat scheelt enkele duizende toeristen.
    Doet de rijdende villa het nog steeds goed? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iets te wensen overblijft. Zijn de fietspaden daar ook uitgezet op papier zodat je van a naar b kunt rijden? En de treinen, loopt het daar wel allemaal volgens de regeltjes?
    Nou, op naar de volgende stop. Leuk weer iets van jullie te vernemen, hebben we een beetje het idee er bij te zijn. Geniet ze en alaaf. (weet van onze kennissen, die in Benidorm zitten, dat ze daar ook carnaval vieren (echte Hollanders.)'
    Dikke kus.
    Harrie en ikke.

• 16 Februari 2015 - 12:02

Gaston En Corry:

Hoi, wel leuk dat die camping nog bestaat waar Frans vroeger kwam. Barcelona wel een mooie stad. Hier gaat alles goed. Mooi weer hier voor de optochten met carnaval. Goirle was niet veel. Tilburg was mooi heel druk wel 200.000 mensen op de been . Nou doe voorzichtig aan. Tot het volgende bericht doeiiiiiiiiiiiiiiiii

• 25 Februari 2015 - 00:08

Esmay:

Zo ben even aan het bij lezen, heerlijk allemaal hoor, maar ik ben ook erg benieuwd of ze ome Frans op de camping en omstreken nog kenden en of hij alle plekjes nog terug kende? Nog meer foto's van de camping of Rosa gemaakt?

Lekker genieten!
Frans & Carry